• چه کسانی واجد شرایط اکسپرس اینتری کانادا نیستند؟

دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا نامزدی که در حال حاضر در استخر بوده است دیگر واجد شرایط نیست: برای کارگران ماهر فدرال (FSW) و نامزدهای مشاغل ماهر فدرال (FST) بدون پیشنهاد شغلی، می‌توانید به دلیل حداقل تسویه حساب از استخر اخراج شوید. 

  • حداقل شرایط برای اکسپرس اینتری چیست؟

شما باید حداقل 67 امتیاز از 100 را داشته باشید تا بتوانید تحت برنامه اکسپرس انتری درخواست دهید. فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از یک سیستم امتیازی برای طبقه بندی متقاضیانی که به دنبال اقامت در کانادا هستند پیروی می کند. امتیازها بر اساس سیستم رتبه بندی جامع یا CRS به مشتریان تعلق می گیرد

  • آیا کانادا اکسپرس اینتری را در سال 2023 متوقف خواهد کرد؟

یک سیستم جدید قرعه کشی اکسپرس انتری توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در سال 2023 اجرا خواهد شد.

  • آیا می توانم بدون پیشنهاد شغلی اکسپرس اینتری دریافت کنم؟

جریان سرمایه انسانی دارای سه دسته مرتبط با اکسپرس اینتری است. در حالی که پیشنهاد شغلی لازم نیست، اما مهم است که متقاضی دارای پروفایل اکسپرس انتری فعال همراه با تجربه کاری باشد تا در این دسته انتخاب شود.

  • آیا اکسپرس اینتری بدون آیلتس امکان پذیر است؟

جواب کوتاه، نه است. آیلتس برای دریافت روابط عمومی در کانادا اجباری نیست. آزمون CELPIP ممکن است گزینه ای برای متقاضیانی باشد که می خواهند از نظر مهارت انگلیسی تست شوند

  • برای اکسپرس اینتری کانادا چقدر پول لازم است؟

چقدر پول نیاز دارید

تعداد اعضای خانواده وجوه مورد نیاز (به دلار کانادا)

1 دلار 13,310

2 دلار 16,570

3 20,371 دلار

4 24,733 دلار

  • کدام مشاغل واجد شرایط اکسپرس اینتری هستند؟

رانندگان کامیون حمل و نقل رانندگان اتوبوس، اپراتورهای مترو و سایر اپراتورهای حمل و نقل. اپراتورهای تجهیزات سنگین مونتاژکنندگان هواپیما و بازرسان مونتاژ هواپیما

  • آیا PR کانادا بعد از 5 سال منقضی می شود؟

اکثر کارت های PR پنج سال اعتبار دارند، اما برخی از آنها فقط یک سال اعتبار دارند. تاریخ انقضا روی کارت درج شده است. وقتی کارت PR شما منقضی می شود، نمی توانید از آن به عنوان سند سفر استفاده کنید. اگر کارت PR شما ظرف شش ماه منقضی می شود، باید برای تمدید کارت خود اقدام کنید

  • آیا می توانم بدون پیشنهاد شغلی اکسپرس اینتری به کانادا دریافت کنم؟

نه، در بیشتر موارد نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید. اما، اگر شما: واجد شرایط برنامه کارگران ماهر فدرال یا برنامه مشاغل ماهر فدرال هستید، به یکی نیاز خواهید داشت. پول کافی برای حمایت از خود و خانواده تان در کانادا ندارید.

  • آیا کانادا اکنون اکسپرس اینتری را می پذیرد؟

کانادا بیش از 100 روش مهاجرتی مختلف را برای کارگران ماهر که می خواهند ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت کنند، ارائه می دهد. شما می توانید یک یا چند مورد از این گزینه ها را همزمان دنبال کنید: اکسپرس اینتری: کانادا از اکثر مهاجران کارگر ماهر خود از طریق اکسپرس اینتری استقبال می کند.

  • آیا نمره 6.5 آیلتس برای کانادا خوب است؟

برای دانشگاه های خوب، اغلب نمره کل 6.5 و حداقل 6 در هر بخش است. در اینجا حداقل شرایط آیلتس برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های کانادا در بین 200 دانشگاه برتر جهان آورده شده است. این CLB مربوط به نمره آیلتس 6 در هر باند است که در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن داوطلب باید حداقل نمره 6 را کسب کند. بنابراین، می توان گفت که 6.5 باند برای آیلتس برای کانادا نمره خوبی است.

  • کدام استان برای اکسپرس اینتری کانادا راحت‌تر است؟

بر این اساس، کسب نامزدی استانی، C.R.S یک نامزد را افزایش می دهد. 600 امتیاز کسب کنید و اطمینان حاصل کنید که در قرعه کشی اکسپرس انتری بعدی یک دعوت نامه برای درخواست (I.T.A.) برای P.R ارسال می شود. در نتیجه، آلبرتا اغلب به عنوان یکی از ساده ترین حوزه های قضایی در کانادا برای به دست آوردن P.R در نظر گرفته می شود.

  • کمترین امتیاز برای اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

از زمانی که سیستم اکسپرس اینتری در سال 2015 معرفی شد، کمترین امتیاز CRS پذیرفته شده 75 بوده است. این از قرعه کشی CEC بود که در فوریه 2021 انجام شد.

  • آیا حقوق در اکسپرس اینتری اهمیت دارد؟

هیچ شرط حداقل دستمزدی برای اثبات سابقه کار در داخل کانادا وجود ندارد (اگرچه این موضوع دیگری برای استانداردهای استخدام استانی و فدرال است). 

  • آیا می توانم بدون آزمون زبان کانادا P.R بگیرم؟

آره. همه متقاضیان باید مدرکی مبنی بر توانایی زبان یکی از دو زبان رسمی کانادا ارائه دهند. شما باید نتایج آزمون رسمی تعیین شده توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا را ارایه کنید.

  • چند درخواست اکسپرس اینتری رد می شود؟

با توجه به اینکه 40% از برنامه های اکسپرس انتری یا به دلیل ناقص بودن پاسخ داده شده اند یا رد شده اند، آنقدرها هم که به نظر می رسد چشمگیر نیست.

  • آیا یک فرد 40 ساله می تواند به کانادا مهاجرت کند؟

متقاضیان بالای 40 سال نیز می توانند با استفاده از یکی از بسیاری از برنامه های مهاجرت تجاری موجود برای مهاجرت اقدام کنند. این شامل: برنامه ویزای استارت آپ. برنامه افراد خوداشتغال نیز می باشد.

  • اکسپرس اینتری برای کانادا 2023 چیست؟

لایحه به روز رسانی مربوط به اکسپرس انتری (C-19) در ماه ژوئن به پارلمان ارائه شد. از سه ماهه اول سال 2023، مقامات مهاجرت از نامزدهایی دعوت می کنند که مهارت ها یا توانایی های مورد نیاز را داشته باشند. اکسپرس انتری برنامه ای است که مهاجرانی را انتخاب می کند که به موفقیت اقتصادی کمک کنند

  • کدام شهر در کانادا P.R سریع می دهد؟

برنامه نامزدی نوا اسکوشیا (NSNP) یکی از محبوب ترین برنامه ها برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند روابط عمومی را در کانادا به دست آورند. معیارهای انتخاب NSNP بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، توانایی زبان و ارتباط با استان است.

  • آیا اکسپرس اینتری به کانادا آسان است؟

برنامه اکسپرس اینتری در بین مردم به عنوان ساده ترین راه مهاجرت به کانادا شناخته می شود. اخیراً امتیاز قرعه کشی اکسپرس انتری در 2 فوریه 2023 اعلام شده است که امتیاز آن 489 بوده است. پس از کسب امتیاز، می توانند به راحتی روند ویزای روابط عمومی کانادا را شروع کنند.

  • آیا ممکن است پرونده اکسپرس اینتری  رد شود؟

شما همچنان باید الزامات اکسپرس انتری را که در محل وجود دارد برآورده کنید. بنابراین، مگر اینکه در اولین نمایه خود اشتباهی مرتکب شده باشید یا شرایط شما تغییر کرده باشد (مثلاً نتایج آزمون زبان جدید دارید، اکنون تجربه کاری بیشتری دارید و غیره)، احتمال زیادی وجود دارد که مجدداً واجد شرایط نباشید.

  • آیا می توانم دو بار برای اکسپرس اینتری درخواست بدهم؟

بله ، چندین بار می تونید ثبت نام کنید ولی با مشاوره از آسان کانادا این امکان و قوانین آن را مطلع باشید

برای مشاوره رایگان می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

 
" مشاوره رایگان آسان کانادا "