از مزایای زندگی در استرالیا می‌توان به وضعیت زیبا و منحصر به فرد طبیعی، فرهنگ متنوع و پویا، سطح زندگی بالا، و سیستم بهداشت و درمان عالی اشاره کرد. استرالیا دارای یک اقتصاد پایدار و فرصت‌های شغلی خوب است و بسیاری از مهاجران از این فرصت‌ها بهره مند شده‌اند. همچنین، این کشور دارای یک سیستم آموزش عالی و دانشگاه‌های معتبر است که افراد می‌توانند از آنها بهره ببرند. 

جغرافیای استرالیا

استرالیا هم مسطح ترین قاره است و هم به جز قطب جنوب، خشک ترین قاره دنیا . دشت های وسیع آن، گاهی به رنگ خون خشک شده ، اغلب مایل به قهوه ای مانند پوست شیر، ممکن است به نظر بیابانی بزرگ باشد. می‌توان تقریباً 2000 مایل (3200 کیلومتر) از داروین در شمال به سیدنی یا از پرث در غرب به سیدنی پرواز کرد، بدون اینکه شهر یا چیزی جز پراکنده‌ترین و دقیق‌ترین نشانه‌های سکونت انسان در مناطق وسیعی را دید . بخش زیادی از کشور استرالیا بیابان است. با این حال ظاهرش می تواند فریبنده باشد. دشت‌های خاک سرخ و سیاه کوئینزلند و نیو ساوت ولز مدت‌هاست که از بزرگترین صنعت پشم در جهان حمایت می‌کنند و برخی از خشک‌ترین و ممنوعه‌ترین مناطق استرالیا ثروت معدنی زیادی را پنهان می‌کنند. علاوه بر این، حاشیه ساحلی تقریباً در همه جا از مسطح بودن و خشکی غالب معاف است. به‌ویژه سواحل شرقی، جایی که سکونت‌گاه‌های اروپایی آغاز شد و اکثر استرالیایی‌ها اکنون در آن زندگی می‌کنند، از نظر توپوگرافی کاملاً متنوع است و نسبتاً پرآب و حاصلخیز است.

استرالیا ، سرزمین مهاجران " همه چیز درباره استرالیا " آب و هوا استرالیا

مردم استرالیا

امروزه جمعیت استرالیا از بیش از 270 گروه قومی تشکیل شده است. با این حال، تا اواسط قرن بیستم، جامعه استرالیا، با کمی دقت، در جهان گسترده‌تر اساساً بریتانیایی تلقی می‌شد. روابط با بریتانیا و ایرلند تا آن زمان به ندرت تحت تأثیر مهاجرت از منابع دیگر قرار داشت. بافت جمعیتی پیچیده در استرالیا در آغاز قرن بیست و یکم کاملاً با همگنی این کشور در نیمه اول قرن بیستم در تضاد بود. اگرچه حدود نه دهم جمعیت استرالیا از اجداد اروپایی هستند، بیش از یک پنجم آن متولدین خارجی هستند و جمعیت بومی کوچک اما مهم (و در حال رشد) وجود دارد. از بین کسانی که در خارج از کشور به دنیا آمده اند، حدود نیمی از آنها در اروپا به دنیا آمده اند، اگرچه بیشترین درصد آنها از بریتانیا بوده اند. در میان گروه‌های بزرگ‌تر غیر اروپایی، نیوزلندی‌ها و چینی‌ها هستند. رشد مهاجرت، به ویژه مهاجرت آسیایی (از چین، ویتنام، هنگ کنگ، و فیلیپین) که در دهه های آخر قرن بیستم آغاز شد، همراه با جریان بعدی پناهندگان از بالکان، چشم انداز فرهنگی را تغییر داد و استرالیا را با آن آغشته کرد. علیرغم میراث دیرینه آنگلوسلتیک این کشور، دو گروه قومی، چینی ها و ایتالیایی ها، از قرن نوزدهم حضور مهمی در استرالیا داشته اند.

استرالیا ، سرزمین مهاجران " همه چیز درباره استرالیا " سیدنی

همه چیز درباره استرالیا

از نظر سیاسی ، استرالیا یک کشور دموکراتیک است که دارای سیستم پارلمانی است. این کشور دارای روابط خوب بین المللی و عضو سازمان ملل متحد است.

از نظر جغرافیایی ، استرالیا یک قاره در خود است و دارای مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای است که شامل صحراها، جنگل‌ها، سواحل زیبا، و کوهستان‌های شگفت‌انگیز می‌شود.

استرالیا یک کشور پذیرای بسیاری از مهاجران است و دارای جامعه‌ای چند فرهنگی است. افراد از تمام اقوام و فرهنگ‌ها در این کشور زندگی می‌کنند و این تنوع فرهنگی یکی از جذاب‌ترین جوانب زندگی در استرالیا است. 

به طور کلی، استرالیا یک کشور بسیار جذاب برای زندگی و سفر است که با مزایا و معایب خود روبرو است. با داشتن اطلاعات دقیق و صحيح در مورد شرایط آب و هوایي، جغرافيايي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي و جامعه شناسي در اين كشور، شما مي توانيد تصميم به سفر به استراليا يا حتي زندگي در آن را با اطمينان بيشتري بگيريد.

استرالیا ، سرزمین مهاجران " همه چیز درباره استرالیا " ملبورن

استرالیا برای مهاجران چگونه است؟

مهاجران می توانند به راحتی و به راحتی به استرالیا مهاجرت کنند. این کشور رستوران های درجه یک جهانی را با طیف وسیعی از انتخاب ها برای کسانی که عاشق غذا خوردن هستند ارائه می دهد. در مقایسه با سایر کشورها، استرالیا اقامتگاه هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد

چرا استرالیا برای مهاجران جذاب است؟

استرالیا به دلیل آب و هوای معتدل در بیشتر سواحل شرقی، مقصد مهاجرتی جذابی است. هر چهار فصل را می توان در منطقه ساحل شرقی استرالیا یافت. با آب و هوای گرمسیری در منطقه شمالی و همچنین کوه های آبی برفی در جنوب

چرا استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت است؟

جذابیت استرالیا برای کارگران خارجی آموزش دیده غیرقابل مقایسه است. نرخ بیکاری این کشور در مقایسه با سایر کشورها پایین است. مهاجران با مجموعه مهارت ها و تخصص های مورد نیاز می توانند به راحتی فرصت های شغلی خوبی برای زندگی خود در کشور پیدا کنند.

آیا استرالیا از مهاجران استقبال می کند؟

80 درصد از مهاجران گفتند که در استرالیا احساس خوشایندی می کنند. علاوه بر این، 84٪ تجربه کلی اسکان خود را خوب یا بسیار خوب ارزیابی کردند - اگرچه بسیاری از شرکت کنندگان هنوز منتظر بودند تا دوباره به خانواده ملحق شوند. حدود 75 درصد از مهاجران گزارش دادند که قبل از رسیدن به انگلیسی به خوبی یا اصلاً نمی‌دانند

آیا استرالیا کشوری مهاجرپذیر است؟

مقایسه بین المللی استرالیا یکی از بالاترین تعداد ساکنان خارجی متولد شده در جهان (هم از نظر تعداد و هم از نظر سرانه) و همچنین یکی از بالاترین نرخ های مهاجرت در جهان را دارد. مهاجران 30 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند که بالاترین نسبت در میان کشورهای اصلی غربی است

چرا مهاجرت به استرالیا دشوار است؟

تعداد مهاجران موقت در 15 سال گذشته دو برابر شده است. با این حال همیشه مسیرهای روشنی برای ماندن دائمی در استرالیا وجود ندارد. این تأثیری دارد که دارندگان ویزا موقت قبل از اخذ اقامت دائم، در یک سری ویزاهای "هاپ" شرکت می کنند. گاهی اوقات به هیچ وجه اقامت دائم نمی گیرند

حقایق جالب در مورد مهاجرت استرالیا چیست؟

استرالیا بالاترین نسبت مهاجران مهاجر در کشورهای توسعه یافته را دارد. یک چهارم استرالیایی ها (27%) در خارج از کشور متولد شده اند و تقریبا نیمی از خانواده های استرالیایی (46%) حداقل یکی از والدین آنها در خارج از کشور متولد شده اند.

مزایای زندگی در استرالیا چیست؟

  • مردم محلی مهربان. استرالیایی ها به خوش برخورد بودن و بسیار اجتماعی بودن شهرت دارند.
  • فرهنگ آرام
  • دوستی خانوادگی
  • جوامع مهاجر فعال
  • سیستم بهداشت و درمان عالی
  • حمل و نقل عمومی ایمن و تمیز در شهرها
  • دانشگاه های برتر
  • جرم کم تا متوسط

مزایای استرالیا چیست؟

  1. مزایای اجباری کارکنان در استرالیا
  2. سیستم بیمه درمانی رایگان عمومی 
  3. بازنشستگی.
  4. بیمه غرامت کارگران.
  5. کار انعطاف پذیر.
  6. مرخصی شخصی / مراقبت.
  7. بیمه عمر و از کارافتادگی.
  8. ناتوانی طولانی مدت.
  9. برنامه کمک به کارکنان ( EAP - پیشگیری از آسیب های اجتماعی ) 

مزایای مهاجرت چیست؟

مهاجرت به اقتصاد کمک می کند. وقتی مهاجران وارد نیروی کار می شوند، ظرفیت تولید اقتصاد را افزایش می دهند و تولید ناخالص داخلی را بالا می برند. درآمد آنها افزایش می یابد، اما درآمد بومیان نیز افزایش می یابد

مهاجران اصلی به استرالیا چه کسانی هستند؟

از سال 2000، 3.0 میلیون مهاجر دائم در استرالیا وجود داشته است. هند اولین کشور تولد در بین مهاجران دائمی است (439700 نفر) 59٪ مهاجران دائمی شهروندان استرالیایی (1.8 میلیون نفر) بودند. (2.7 میلیون نفر)

چرا مردم به استرالیا مهاجرت کردند؟

برخی از افراد به دنبال کار یا فرصت اقتصادی، پیوستن به خانواده یا تحصیل می‌روند. برخی دیگر برای فرار از درگیری، آزار و اذیت یا نقض گسترده حقوق بشر حرکت می کنند. برخی دیگر در واکنش به اثرات نامطلوب تغییرات آب و هوایی، بلایای طبیعی یا سایر عوامل محیطی حرکت می کنند

آیا مهاجرت به استرالیا آسان است؟

استرالیا چندین نوع ویزای کار صادر می کند. بنابراین، اخذ ویزای کار ممکن است راهی آسان برای مهاجرت به استرالیا باشد. بسیاری از ویزای کار استرالیا برای کارگران بسیار ماهر صادر می شود و شما می توانید پس از گذراندن مدت زمان محدودی در قلمرو استرالیا برای اقامت دائم یا شهروندی اقدام کنید.

استرالیا برای مهاجران چقدر امن است؟

استرالیا در مقایسه با اکثر کشورهای دیگر کشوری نسبتا امن است. این کشور یکی از کمترین میزان قتل در جهان را دارد. دولت استرالیا تمام تلاش خود را برای مقابله با چالش هایی که برخی از دانشجویان بین المللی با آن روبرو هستند انجام می دهد.

چه چیزی در استرالیا جالب است؟

اکوسیستم استرالیا یک اکوسیستم غیرعادی است. به دلیل موقعیت دوردست آن، بسیاری از گونه های جانوری که در اینجا وجود دارند، در هیچ جای دیگر روی زمین یافت نمی شوند، مانند پلاتیپوس، کانگورو، اکیدنا و کوالا. استرالیا دارای 516 پارک ملی برای محافظت از گیاهان و حیوانات منحصر به فرد خود است. چندین نوع جنگل بارانی در استرالیا وجود دارد

از زندگی در استرالیا چه چیزی را دوست خواهید داشت؟

زندگی در استرالیا به معنای مواجهه با فرصت های زیادی است. این کشوری جوان، چند فرهنگی و باز با اقتصاد در حال رشد است. کیفیت زندگی و زیبایی طبیعی بی‌نظیر استرالیا ، آن را به مقصدی دوست داشتنی و ایده‌آل برای شما تبدیل خواهد کرد ، اگر تا به حال رویای بهبود آینده خود را داشته‌اید ، استرالیا برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.